بیت المقدس

فلسطین پاره تن اسلام است.امام خمینیی (ره)

بیت المقدس

فلسطین پاره تن اسلام است.امام خمینیی (ره)

آخرین تحولات لبنان

                                                                  آفرین بر غیرت حسینتون

                             نصرالله به سران عرب:نه شمشیرهایتان را می‌خواهم ونه قلوب شما را    

دبیرکل حزب الله روز جمعه گفت : پیروزی این حزب پیروزی امت و شکست آن مساوی شکست امت اسلامی است.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، سید حسن نصرالله گفت:
" من به نیابت از کل امت نبرد نمی‌کنم ولی نتیجه نبرد حزب الله علیه اسرائیل چه منفی باشد و چه مثبت متعلق به کل امت اسلامی است."
سید حسن نصرالله در مصاحبه اختصاصی با شبکه الجزیره، ضمن انتقاد از برخی دولت‌های عربی، این دولت‌ها را به فراهم کردن پوششی برای ادامه تجاوز اسرائیل به لبنان با هدف غلبه بر مقاومت، متهم کرد.

نصرالله از مواضع بعضی از این کشورها در قبال رویدادهای لبنان ابراز شگفتی کرد ولی در عین حال تاکید کرد که هیچ انتظاری از این گونه دولت ها ندارد.

وی گفت: "من هیچ توقعی از برخی حکام عرب ندارم اما خواسته‌های امت عربی و اسلامی را می‌دانم و مطمئن هستم قلب تمامی ملت‌های عربی و اسلامی با ما همراه است.

وی گفت : ملت‌های عرب و مسلمانی که از طریق رسانه‌ها اخبار لبنان را تعقیب می‌کنند، با شادی لبنان شاد و با اندوهش اندوهگین می‌شوند و اگر مجالی برایشان فراهم شود افکار و مکنونات ضمیر خود را در این‌باره بیان می‌کنند.

دبیر کل حزب الله افزود : یقین دارم حتی فرزندان و همسران برخی حکام عرب هم حامی ما هستند ولی خطاب من به برخی حکام عرب این است، من به سران عرب می گویم که شمشیرهای شما را نمی‌خواهم و حتی قلوب شما را هم نمی خواهم فقط به ما کاری نداشته باشید و سکوت کنید. ."

دبیرکل حزب‌الله در بخش دیگری از این مصاحبه بار دیگر تاکید کرد کادر فرماندهی این حزب در جریان تجاوز اسرائیل به لبنان هیچ آسیبی ندیده است.

وی ضمن رد ادعای انهدام ‪ ۵۰‬درصد توان تسلیحاتی حزب الله اعلام کرد هیچ یک از سخنان مسوولان اسراییلی درباره چنین انهدامی صحیح نیست.

وی خاطرنشان کرد "در روزهای آینده شاهد اقدامات غافلگیرکننده جدیدتر و بیشتری علیه اسرائیل خواهید بود .

نصرالله گفت : اگر تمامی جهان هم بیایند، حزب الله دو اسیر اسرائیلی را آزاد نمی‌کند مگر پس از مذاکرات غیرمستقیم و مبادله اسرای دو طرف. منبع :خبر گذاری باز تاب