بیت المقدس

فلسطین پاره تن اسلام است.امام خمینیی (ره)

بیت المقدس

فلسطین پاره تن اسلام است.امام خمینیی (ره)

پروتکل شماره چهارده صهیون *تسخیر دنیا*

پروتکل شماره چهارده صهیون

.

.

 - هنگامى که حکومت شاهنشاهى ما آغاز شد، همه ادیان باید از بین بروند، به جز دین ما که همانا اعتقاد به خداى یگانه است. بى‏شک سرنوشت قوم ما به عنوان قومى برگزیده با وجود خدا گره خورده، و هم اوست که تقدیر کار جهانیان را با سرنوشت ما پیوند داده است. لذا ریشه هرگونه عقیده‏ اى باید از بیخ و بن کنده شود. حتى اگر این کار به انکار وجود خدا که ما امروزه شاهد آنیم، بیانجامد. این کار، نه تنها در دوره انتقال حکومت مفید است. بلکه به سود جوانانى است که در آینده به تبلیغات مذهبى دین موسى گوش فرا مى‏دهند. دینى که احکامى ثابت و پیشرفته دارد و تمام افراد جهان را به اطاعت ما وامى‏دارد.

البته در تبلیغاتمان روى مبانى تربیتى و جنبه ‏هاى اسرارآمیز و اعجازانگیز این دین تأکید فراوان مى‏ورزیم و درموقع لزوم، مقالاتى منتشر مى‏کنیم و میان نحوه حکومت ربانى خود و حکومتهاى گذشته مقایسه ‏هایى به عمل مى‏آوریم و اشتباهات حکومتهاى غیریهودى را به گونه ‏اى بسیار روشن، بازگو مى‏کنیم و نیز حرکات ددمنشانه عده ‏اى حکامِ ماجراجو که انسانها را شکنجه و انسانیت را لگدمال کرده ‏اند، یادآور مى‏شویم و نفرت آدمیان را برمى‏انگیزیم. به نحوى که مردم آسایش دوران بردگى را برآسایش دوران پس از بردگى ترجیح دهند.

تحولات بى‏فایده حکومتهاى غیریهودى که با وساطت ما انجام مى‏گیرد، اعتبار حکومتهایشان را تنزل مى‏دهد و مردم از اوضاع نابسامان حکومتهایشان آنچنان خسته مى‏شوند که راضى مى‏گردند هر نوع خفت و ذلتى را در دوران حکومت ما تحمل کنند و هرگز جرأت رهایى از زیر سلطه ما و تحمل رنجهایى چون رنجهاى گذشته، به خود راه ندهند.

- ما در عین حال اشتباهات تاریخى حکمروایان غیریهودى را که در اثر بى‏اطلاعى و فهم نادرست آنها از مسایل رخ داده است، مورد تأکید قرار مى‏دهیم و شکنجه ‏هایى که انسانها از دست این گونه حکمروایان دیده‏ اند یادآور مى‏شویم. روش و اصول کار ما بر این حقیقت مبتنى است که، آنچه ما عرضه و تفسیر مى‏کنیم عالى و خالى از عیب است ولى آنچه در گذشته وجود داشته باید مرده و متلاشى شده تلقى گردد.

- فیلسوفان ما نارسایى‏هاى عقاید و مذاهب را مورد بحث و بررسى قرار مى‏دهند. اما کسى نباید اعتقادات واقعى مذهب ما را مورد بررسى قرار دهد. زیرا هیچکس جز خودمان نباید از کار دینمان سردربیاورد. وانگهى، افراد قوم خودمان هم حق برملا کردن اسرار دین را نخواهند داشت.

- دراثناى سده‏ هاى معروف به سده ‏هاى روشنایى و پیشرفت ما ادبیاتى پست، کثیف و تهوع ‏آور رواج دادیم و تا مدتى پس از به قدرت رسیدنمان اجازه مى‏دهیم که این سبک ادبیات به حیات خود ادامه دهد. تا بتوانیم بدینوسیله در برابر برنامه ‏هاى خودمان نوعى آرامش و رخوت در مردم ایجاد کنیم. به علاوه افرادى آگاه و کارآزموده به رهبرى غیریهودیان منصوب مى‏کنیم و به ایراد سخنرانى و نشر مقالاتى ویژه مى‏پردازیم تا بدین وسیله بتوانیم روى ذهن غیریهودیها اثر گذاشته و آنان تنها آن دسته از معارف و معلوماتى را کسب کنند که دلخواه ما است و ما قبلا\" آنها را تدارک دیده ‏ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد